matlabduni

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

عذرخواهی سوشا مکانی از مردم

عذرخواهی سوشا مکانی از مردم

خلاصه ای از مطلب :

سوشا مکانی گلر جنجالی تیم پرسپولیس بابت حرکتی که انجام داده بود در گفتگوی خود از مردم و طرفداران تیم ملی معذرت خواهی کرده و به اشتباه خود اعتراف کرد. ]]>


ادامه این مطلب : عذرخواهی سوشا مکانی از مردم


5,590 results
  1. مکانی : بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می

    footballonline.ir/News.aspx?ID=86723

    سوشا مکانی ... اشتباه کردم و از همه مردم بابت این اتفاق سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ...

  2. مکانی: بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می

    www.varzesh11.com/fa/soccer_news_centre/...از_مردم.../1323001140

    ... بابت این شوخی از مردم ... ولی قبول داری سوشا مکانی پاره ... سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ...

  3. مکانی:بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌

    tasna.ir/1394/04/02/%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%db%8c...

    ... بابت این شوخی از مردم ... سوشا مکانی ... سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ...

  4. بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!

    amozande.ir/883525

    اشتباه کردم و از همه مردم بابت این اتفاق سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ... سوشا مکانی مثل ...

  5. مکانی:از درخشان و بزرگترها عذرخواهی می‌

    www.varzesh3.com/news/1232191/21-26

    ... کار اشتباهی کرده‌ام و به همین دلیل از سرمربی ... سوشا مکانی ... حال‌و‌هوای مردم قبل بازی ...

  6. جام نیوز :: JamNews - مکانی: بابت این شوخی از م

    www.jamnews.ir/detail/News/496250

    ... از مردم عذرخواهی می‌کنم/قدم وحید طالبلو روی چشم ما! سوشا ... عذرخواهی می‌کنم. از ...

  7. مکانی: بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می

    www.parsnews.com/بخش-ورزشی-7/283628-مکانی-بابت...

    به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی سوشا ... از همه مردم بابت این اتفاق سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ...

  8. خبرگزاری آریا - سوشا مکانی بعد از بازی بی

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150618140638194&svc=139

    سامان گوران و سید مهدی رحمتی در مسابقه دوستانه سوشا مکانی بعد از ... به آب شرب مردم ...

  9. مکانی: در والیبال پاسور خوبی هستم/ بنگر ی

    khabaronline.ir/(X(1)S(tthhxwbt5wcuzsdsnhfazmc0))/detail/429205/...

    ... بابت این شوخی از مردم ... سوشا مکانی دروازه ... سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ...

  10. خبرآنلاین - مکانی: در والیبال پاسور خوبی

    sahebkhabar.ir/news/5944872/...

    ... بابت این شوخی از مردم ... سوشا مکانی دروازه ... سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ...

  11. مکانی: در والیبال پاسور خوبی هستم/ بنگر ی

    aftabnews.ir/fa/news/304185/مکانی-در-والیبال...

    ... بابت این شوخی از مردم ... اتفاق سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ... سوشا مکانی مثل ...

  12. بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!

    vista.ir/...شوخی-از-مردم-عذرخواهی-می‌کنم!

    سوشا مکانی ... اشتباه کردم و از همه مردم بابت این اتفاق سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ...

  13. روزنامه مردم سالاری - سرفصل

    mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=32797

    ... حتی حاضر به عذرخواهی از ... از سوشا مکانی استارت ... حال حاضر از مردم می‌خواهم ...

  14. مکانی: من هم روی نیمکت حرف می‌زنم | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1171044/16-53

    به گزارش "ورزش سه"، سوشا مکانی را می‌توان یکی از ... سوشا مکانی در ... حدادی‌فر از مردم ...

  15. عذرخواهی رسمی سامسونگ از مردم ایران

    persianv.com/preview/188822.php

    ,عذرخواهی رسمی سامسونگ از مردم ... رژیم صهیونیستی، به‌طور رسمی از مردم ایران ...

  16. سوشا مکانی مدل مو | مد روز

    dellbakhte13.modroz.ir/list/سوشا+مکانی+مدل+مو.html

    ... آوردند اما بی دفتی آنها در زدن ضربه نهایی و البته یکی دو واکنش خوب از سوشا مکانی ... مردم با ...

  17. مجری برنامه تلویزیونی ?? از مردم استان ف

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    ... رسما از مردم این استان عذرخواهی ... نبرده ام، از این رو از مردم ... سوشا به هواداران ...

  18. مدل موی سوشا مکانی در دربی80 | مد روز

    watsapp.modroz.ir/list/...

    ... آوردند اما بی دفتی آنها در زدن ضربه نهایی و البته یکی دو واکنش خوب از سوشا مکانی ... مردم با ...

  19. سوشا مکانی مدل مو | مد روز

    axahang.modroz.ir/list/سوشا+مکانی+مدل+مو.html

    ... آوردند اما بی دفتی آنها در زدن ضربه نهایی و البته یکی دو واکنش خوب از سوشا مکانی باعث شد ...

  20. مکانی: با رحمتی رقابت می کنم

    www.pireghar.ir/news/161464/مکانی%3a+با+رحمتی...

    راهپیمایی بسیجیان شهرستان فارسان در حمایت از مردم غزه به روایت تصویر .

  21. روزنامه آفرینش - سرفصل

    afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=24254

    ... زیادی توسط سوشا مکانی و نیلسون از این تیم گرفته شد ... آمریکا که مردم با تمام وجود ...

  22. مکانی: باید بهترین دروازه‌بان آسیا بشوم

    azarbaijansharghi.iran-google.ir/news/YjYxMDM1Nw=...

    ... سوشا مکانی. ... برخی مسئولان معتقدند خود مردم بیش از همه دراین موضوع مقصرند.علی‌رغم ...

  23. ورزش ایران 2

    www.khorasannews.com/Page.aspx?pageid=47&type=5&year=1394&month=2&...

    ... پایانی داربی در سایه اتفاقات عجیب و غریب گم شد؛ جایی که دوباره سوشا مکانی ... از مردم خواهش ...

  24. سوشا مکانی عازم ترکیه شد | بمب آف BOMBOFF

    bomboff.com/سوشا-مکانیازم-ترکیه-شد

    سوشا مکانی عازم ترکیه ...

  25. واکنش مکانی به قهر و درگیری با درخشان - مش

    www.mashreghnews.ir/fa/news/365466/...

    سوشا مکانی دروازه بان نیمکت نشین پرسپولیس در دربی ... از وقتی که آقای درخشان آمده، گرم کردن ...

  26. عذرخواهی رژیم صهیونیستی از سردار سلیمان

    kohrangkhabar.ir/news/107014/عذرخواهی+رژیم...

    موزه کوهرنگ مکانی برای ... عده ای از مردم ... صهیونیستی از وی عذرخواهی و خواهش کرد که ...

  27. مردم در مکتب اخلاقى امام

    www.imam-khomeini.ir/fa/n22670/...

    ... الزامى است و آنان مى توانند در هر زمان و مکانى به این وظیف? ... عذرخواهى امام از مردم ...

  28. روزنامه مردم سالاری - سرفصل

    mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=33271

    بازیکنانی مثل سوشا مکانی، محسن بنگر، امید ... به همین دلیل از آنها عذرخواهی ... حزب مردم ...

  29. مکانی: هرگز به استقلال نمی روم/قدم وحید ط

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    ولی قبول داری سوشا ... اشتباه کردم و از همه مردم بابت این اتفاق سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ...

  30. آرشیو-listlistعدسته جمعی بازیکنان پرسپولیس

    m-khademolmahdi.irfacebook.ir/list/listlist...

    سوشا مکانی، رضا ... کفشگری (92) مکانی (95) از ... وصیت پیامبر به ولایت پذیری مردم بعد از ...

  31. اقدام جالب پلیس در فرهنگ سازی "پوزش از مر

    www.persianv.com/preview/115048.php

    ... پلیس راه ضمن انتشار بیانیه ای از مردم به دلیل قصور احتمالی صورت گرفته عذرخواهی ...

  32. بازی لوکس دروازه بان پرسپولیس/عکس - پایگا

    namayande.com/news/97391/بازی-لوکس-دروازه-بان...

    سوشا مکانی بعد از بازی ... شادی خیابانی مردم پس از برد آمریکا/ ...

  33. معادله قهرمانی سه مجهولی ماند

    www.khorasannews.com/News.aspx?year=1394&month=2&day=21&id=7262599

    ... پایانی آن هنوز از اهمیت ویژه‌ای ... در یک صحنه سوشا مکانی از دروازه بیرون آمد ... مردم: ادبی ...

  34. حضور سوشا مکانی در «آن آواز غمناک» - درج آ

    azarbaijansharghi.iran-google.ir/news/YjY1MzQx/...

    حضور سوشا مکانی در ... بعد از حضور سوشا مکانی دروازه­ بان فعلی تیم ... استقبال مردم از وزیر ...

  35. مرکز اسلامی انگلیس

    www.ic-el.com/Show_book_inside.asp?idnum=195&idsub=18

    ... الزامی است و آنان می توانند در هر زمان و مکانی به این وظیفة ... عذرخواهی امام از مردم ...

  36. درخشان:سوشا دو هزارتا پیام عذرخواهی هم ب

    hodana.ir/fa/news/82679/...

    ... سوشا دو هزارتا ... قهر مکانی و جنجال او در اردوی پرسپولیس، رفتارهای درخشان پس از بازی ...

  37. حمید درخشان: از این وضعیت خسته شدم

    www.parsine.com/...درخشان-از-این-وضعیت-خسته-شدم

    سوشا مکانی برای چه چیزی ... چندین بار آمدند و عذرخواهی کرده ... جمهوری از مردم ...

  38. خوردبین: حرکت سوشا را باور نمی‌کنم

    feedkhoon.rozblog.com/post/16210

    محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس اعلام کرد، سوشا مکانی ... 10 باور غلطی که بیش از 90 درصد مردم ...

  39. ادینهو: سوشا نبود، 3 گل می زدم - نسیم جنوب

    www.nasimjonoub.com/fa/links/148449

    ... موفق نشد در بازی با پرسپولیس گل بزند و به نظر خودش به خاطر عملکرد سوشا مکانی ... از مردم ...

  40. 90/ گزارش مراسم چهارمین سالگرد پرواز حجاز

    navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=120657

    ... پرویز مظلومی، سوشا مکانی، حسن روشن، مهدی ... از همه مردم تشکر می‌کنم که از ...

  41. سازمان حج اعزام زائر به عربستان را متوقف

    pireghar.ir/news/150968/سازمان+حج+اعزام+زائر+به...

    راهپیمایی بسیجیان شهرستان فارسان در حمایت از مردم ... مکانی خلوت و به دور از ... عذرخواهی ...

  42. آموزگار عشق و حماسه ولادت امام حسین(ع)

    www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=2868

    ... به تناسب شرایط زمانی و مکانی در ... از مردم. ... دعوت به میهمانی، عذرخواهی وجود ...

  43. 90/ مازیار فلاحی به عابدزاده: به عشق تو پرس

    navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=89359

    ... هم صحبت کردند.موضوع بحث این دو دروازه بان برتر فوتبال ایران هم سوشا مکانی ... از مردم خواست ...

  44. ویدیو؛ گریه خانزاده هنگام عذر خواهی از م

    www.tarafdari.com/ویدیو/315778/ویدیو؛-گریه...

    ویدیو؛ گریه خانزاده هنگام عذر خواهی از مردم. Vote . 14 61. ... چند خبر از اردوى تیم ملى در ...

  45. خوردبین: حرکت سوشا را باور نمی‌کنم - لینک

    va1.ir/%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D9%86...

    محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس اعلام کرد، سوشا مکانی ... 10 باور غلطی که بیش از 90 درصد مردم ...

  46. حجازی همیشه زنده است و نخواهد مرد

    www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=80922&Type=3

    در این مراسم چهره‌هایی مانند مهدی تاج، محمد پنجعلی، علی دایی، سوشا مکانی ... از عدم حضور ...

  47. مراسم شروع بازی آرژانتین-اروگوئه (ویدیو)

    www.projefa.ir/مراسم-شروع-بازی-آرژانتین...

    خداحافظی ریکلمه از دنیای ... عذرخواهی داور دیدار منچسترسیتی ... به دنبال سوشا مکانی ...

  48. پایگاه فرهنگی مذهبی صلات.::

    salat.irib.ir/reader.htm.php?read=note&id=405

    عذرخواهى کرد. تا ... براى بعضى دیگر زمان و مکانى معین ... خداوند از مردم دعوت کرده است، و این یک ...

  49. مکانی:قدم وحید طالبلو روی چشم ما!

    khabareno.com/fa/news/89332/...

    اشتباه کردم و از همه مردم بابت این اتفاق سهوی عذرخواهی می‌کنم. از ... سوشا مکانی مثل ...

  50. انجمن طرفداران تیم ملی ایران

    kocholo.org/forum/طرفداران-رشته-های-ورزشی/854...
    • Last updated: 11/4/2012 ·
    • 15 posts ·
    • First post: 10/17/2012

    ... بازی خیلی خوبی انجام دادیم و از مردم تشکر می ... این حال از مردم عذرخواهی می*کنم و ...

  51. Some results have been removed
  52. Pagination

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
    milad delnavaz