matlabduni

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

دانلود آهنگ ابی تویی بال و پر من

Ebi Delbar - YouTube

www.youtube.com
May 2, 2015 ... تو ای بال و پر من رفیق سفر من میمیرم اگه سایت نباشه رو سر من تو ای خود خود عشق که بی تو نفسم نیست کجا تو خونه داری که هرجا میرسم نیست اهل ...

آهنگ میلاد با صدای ابی - YouTube

www.youtube.com
12 نوامبر 2012 ... ... روز میلاد من غیر تو هر نقش دیگر رفته از یاد من تو می دونی زبون شاپرکها رو تو می شناسی مسیر قا... ... آهنگ میلاد با صدای ابی ... تو نقاش بال پروانه هایی ... برای پر کشیدن شوق پروازم تو هستی تویی که با نگاهت دروجودم ریشه بستی ...

آهنگ میلاد با صدای ابی - YouTube

www.youtube.com
30 آوریل 2011 ... ترانه سرا وآهنگساز لقمان ادهمی لحظه ی دیدار تو شد روز میلاد من غیر تو هر نقش دیگر رفته از یاد من تو می دونی زبون شاپرکها رو تو می شناسی مسیر قاصدک ها رو تو ن... ... تو نقاش بال پروانه هایی شکوه سبزه ها ازجنس گل هایی ... تحفه ای دیگر ندارم برای پر کشیدن شوق پروازم تو هستی تویی که با نگاهت دروجودم ریشه بستی ...

خواننده - متن ترانه ها

musicdlmatn.mihanblog.com
متن ترانه های خوانندگان و تکست ترانه های جدید و دانلود اهنگ های ایرانی و ماندگار و دانلود کنسرت و اکورد ... تویی در راه سفر سفری دور و دراز تن بی قدرت من عاجز از این همه راه ... میشه جز تو حتی آسمون آبی رو ندید .... رفتن به اوج قصه بی بال و پر پریدن

دانلود آهنگ جدید ابی عسل (ورژن جدید ریمیکس)

www.myeasymusic.ir
14 مارس 2016 ... دانلود آهنگ جدید ابی عسل (ورژن جدید ریمیکس) تکست شعر ترانه "اردلان سرفراز". ... میام از شهر عشق و کوله بار من غزل پر از تکرار اسم خوب و دلچسب عسل ... کسی که عمق چشماش جای امن بودنه تویی که با تو بودن بهترین شعر منه ... دانلود آهنگ جدید رضا صادقی شونه به شونه · دانلود آلبوم جدید صادق بال · دانلود آهنگ جدید ...

دانلود آهنگ جدید: بهترین های موسیقی

www.teh-dl.ir
من نه میخوام و نه میتونم تو رو از یاد ببرم. با تو هر لحظه به لحظه خوبم و عاشق ترم. تو پرو باله منی نازنین حاله منی. با تو حتی میتونم بی بال و پر هم بپرم. جهت دانلود اهنگ  ...

متن آلبوم بهرام به نام اشتباه خوب - دانلود آهنگ های جدید

musicbambo.org
3 جولای 2015 ... دانلود آهنگ های جدید ، دانلود آلبوم جدید ، دانلود موزیک با لینک مستقیم ... حاصل آخرین درگیری قلب و مغز من یه اشتباه خوب بود. من تو این جنگ ... منم تو دم پر رنگ منم تو این صلح مثل جنگ ... شاید یه جفت بال بهم دادنو یه جا واسه پریدن .... تو ، هی تویی که زمین و زمونو همش فحش میدی ... که توی آسمون آبی شهر من ابرا می ساختن.

دانلود آهنگ جدید حسین تهی دورهمی

musicor.ir
دانلود آهنگ جدید حسین تهی بنام دورهمی,دورهمیـه تهی . ... نه تو تویی. نه من منم. من دنبال هدف فقط. از خودمه که عقب ترم. نه هم ردم نه هم قدم ... دانلود موزیک ویدئوی جدید حسین…

از ریشه تا همیشه by اردلان سرفراز — Reviews, Discussion, Bookclubs ...

www.goodreads.com
اون چیزی که من از ترانه های آقای سرفراز فهمیدم این بوده که ایشون استاد سرودن بیت ... اتفاقا توسط خوانندهایی مثل داریوش، گوگوش، مرحوم هایده، و بعضا ابی و چند تای دیگه ... موهات زیر بارون، تو ای بال و پر من، و خیلیییییی ترانه های خاطره ساز ِ زندگیمون.

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net
الهی محبتی فرما:عجل لولیک الفرج:والعافیة والنصر وجعلنا من اعوانه و انصاره و مستشهدین ..... دانلود مداحی فاطمیه 1394 «منم تنهای تنها و تویی تنهاترین یارم، مرو مگذار تنهایم که ... آهنگ «حضرت مادر»؛ اثری با صدای محمدصادق آتشی است که در ایام شهادت حضرت .... ابی عبداللهه» با نوای «روح الله بهمنی» [سینه زنی، شهادت حضرت زهرا( س)] (4:26).

نون و پنیر و سبزی

armin0021.blogfa.com
پر از خواب سیبه شکوفه رو شاخه. نموندی نگفتی ... من دلم پاکه. میمونم ساکت. ولی خوب بعضی شبا بدجوری غمناکه. خوب میدونم آخرش خاکه. ولی کارنامه ... قشنگه رقصه پروانه توی موسیقی بارون .... تنظیم: شوبرت آواکیان خواننده: ابی ... این تویی تو شبای تار، چشماتو روی هم بزار، خورشیدو به خاطر بیار ... و از خدا حالا می خوام من دو بال پرواز

آرشیو موسیقی ملی ایران ( آواز سنتی ) - آرشیو آهنگ های قدیمی 050 - 001

iranvocals.blogfa.com
دانلود آهنگ. آهنگ زنگ حساب از ستار. صدای رفتن من سرود اومدنت چشمای من منتظره بریزه گل از دهنت .... تو ای ناکام . دل دیوانه .... دانلود آهنگ. آهنگ جعبه جواهر از ابی. دلم مثل جعبست. جعبه ی پر جواهر. خونه به رنگ یاغوت .... برای بردن تو با اسب بال دار میتازن.

بانوی بقیع .سبک و شعر

banooye-baghie.blogfa.com
ابی عبدالله یا حسین. شعرو سبک:احسان بمانی. دانلود. [ ??/??/?? ] [ ] [ نوکر ]. [ 2 نظر ] ... من از عشق تو لبریزم هستیمو به پات میریزم. ثارالله اباعبدالله. دانلود. شعر و سبک ... تو این روزای بی کسی تویی که هستی آقاکشتی نجات ... شیر پاک مادرم بود که شدم نوکر تو دوست دارم همیشه باشم زیر بال و پر تو. خیری از دنیا ..... دانلود آهنگ جدید ...

سکوت ســــــــرد ......

www.cold-silent2.blogfa.com
پناه من نگاه مهربان تو ستاره های راه من چو سر به شانه ات نهم چو کوه تکیه گاه من بهانه های هستی ام ... شادترین آهنگ ها، برایت روضه خوانی میکنند شلوغترین مکانها، ... چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط ... آب را گل کردند چشم ها را بستند .... دل کندن از غم بال و پر میخواد. [ دوشنبه چهارم ... وکیل دادگستری | دانلود آهنگ جدید.

فاضل نظری - تو نیستی که ببینی ...

mojesorkh.persianblog.ir
ناگهان آیینه حیران شد، گمان کردم تویی .... خاطره‌ی من. پس تو چرا مثل خاطرات نمردی. فاضل نظری، آن‌ها. comment هرچه می خواهد دل تنگت بگو ... (5) ..... چون آب بر حرارت آهن نشستن است ..... بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست ... اگه ندارید از لینک ها دانلود کنید)

تصنیف و ترانه - حکیمانه

jomalatziba.blogfa.com
برچسب‌ها: دانلود آهنگ یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد .... تویی لیلای من .... که تا پر کشم به بال غمت رها در کهکشان ها ... که پس از غمها به رخ شبها آب و رنگ سحر آمد

چه کسی بود صدا زد سهراب؟

saba-ei.blogfa.com
بالش من پر آواز پر چلچله هاست. صبح خواهد شد ... زندگی آب تنی کردن در حوضچه " اکنون" است. رخت ها را ... یا که می شویی کنار چشمه ادارک بال و پر ؟ هر کجا هستی ... شور من می شکفد. مثل یک گلدان می دهم گوش به موسیقی روییدن ... بیرون ز تو نیست هر انچه در عالم هست از خود بطلب هر انچه خواهی که تویـی ..... ابزار وبلاگ|دانلود آهنگ جدید| عکس جدید.

دانلود آهنگ بسیار زیبای «شهر باران» با صدای محمد علیزاده + متن

titre1.ir
20 ژوئن 2013 ... تو این حس و حال عجیب و غریب دوتا بال می خوای که رو شونته. تو از هر ..... من این آهنگ رو دانلود کردم و در وبلاگ خودم هم قرار دادم بسیار ممممممنوووون. کیمیا.

هزار و یک آهنگ

www.101mp3.ir
برای یافتن آهنگ مورد نظر خود میتوانید از کادر جستجو یا نوار حروف الفبای آبی رنگ که ... دانلود آهنگ یه نیمکت تنها یه شعله‌ ی خاموش یه لحظه یک رویا من و تو در آغوش - بگو منو ... دانلود آهنگ وقتی تورو کم دارم سینه‌ای پر از غم دارم - آه سوگند که دل پشیمونه ...

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن

pop-music.ir
14 دسامبر 2013 ... دم پر من نپلک و دور و برم.آفتابی نشو. روتو کم کن باباجون با دم شیر همبازی نشو. ? ?????. دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن. ??????.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
milad delnavaz