matlabduni

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

دانلود اهنگ ابی توبه اشک اجازه دادی

EBI Asheghane Official Music Video HD - YouTube

www.youtube.com
Mar 24, 2011 ... Ebi official website ebihamedi.com ابی عاشقانه آلبوم حسرت پرواز.

ابی عاشقانه , سایت رسمی ابی - Ebi official website

www.ebihamedi.com
Ebi music. ... ابی - عاشقانه. مشاهده با کیفیت 360 | یوتیوب کیفیت HD ... تو به اشک اجازه دادی ، توی چشم من بشینه تا غرورمُ شکستم ، گفتی عاشقی همینه گفتی اما  ...

??/??/?? - ??/??/?? - پرنیان دل آرام - blogfa.com

www.with-parnian.blogfa.com
یا حق. آهنگ وبلاگ بارانی رو گوش کنید. + نوشته شده در ... ترانه زیبای عاشقانه از ابی ... تو به فکر هم زبونی. من تموم بی قراری. تو تمام مهربونی . . . تو به اشک اجازه دادی.

حس تنهایی - متن ترانه ها

musicdlmatn.mihanblog.com
18 آوریل 2013 ... تنظیم : شوبرت آواکیان » خواننده : ابی » متن کامل البوم : حس تنهایی » سال ... تو به اشک اجازه دادی توی چشم من بشینه ... دانلود اهنگ اشک من (گلپا).

ابی - متن ترانه ها

musicdlmatn.mihanblog.com
17 آوریل 2013 ... متن اهنگ : یه عاشق » ترانه سرا : بابک روزبه » آهنگ ساز : شوبرت ... تو به اشک اجازه دادی توی چشم من بشینه .... دانلود اهنگ این بود زندگی + متن ترانه.

فول متن ترانه ها

musicdlmatn.mihanblog.com
18 آوریل 2013 ... متن ترانه های خوانندگان و تکست ترانه های جدید و دانلود اهنگ های ایرانی و ... متن ترانه بدبین (ابی) ... تو به اشک اجازه دادی توی چشم من بشینه ... تنظیم : شوبرت آواکیان » خواننده : ابی »متن کامل البوم : حس تنهایی » سال انتشار : 91 ...

فروردین 1390 - شبگویه

ahooraiman.blogfa.com
و آقای ابی هم این کار را همان زمانها از زنده یاد بیات گرفته اند و حالا منتشر شده و به دست شما رسیده.(و در اصل من هیچ ارتباطی با .... توبه اشک اجازه دادی توی چشم من بشینه.

Classical&Pop Guitar

guitar-m.persianblog.ir
توی این ژست براتون فایل گیتارپرو دو آهنگ زیبا رو براتون گذاشتم که اولی( کاپریس عرب) از ... حتما دانلود کنید و اجرا کنید که واقعا قطعات بسیار زیبایی هستند. .... اکورد بانوی موسیقی و گل (ابی) ..... تو به اشک اجازه دادی تــوی چـشـم مـن بـشـیــنـه.

آهنگ - COMPUTER

sinax2.persianblog.ir
سریال عشق گمشده+دانلود تیتراژ ابتدائی سریال عشق گم شده - تیتراژ پایانی سریال عشق ..... متن و دانلود آهنگ عاشقانه ابی ... تو به اشک اجازه دادی توی چشم من بشینه

خدای شاپرکها

am2222.blogfa.com
با اومدن سر خاکت و گوش دادن دعای آل یاسینی که خودت بهم دادی .... مگه تو نگفتی اینایی که هی میان توبه می کنند رو دوست داری . .... وقتی خودمو روبروی شیش گوشه دیدم دیگه دست خودم نبود مثل دیوونه ها اشک می ریختم و ازش تشکر می کردم که بهم اجازه داده تا با این همه گناه بتونم بیام .... دلم برای لیوان‌های آبی که فلوت داشت .... m0zhgan musiC.

د م بــ ـا ز د م ... (سبک وشعر مداحی )

dambazdam.blogfa.com
بودم کنارت ، ولی علم رو ، تو به روی شونت می بردی ... سبک ( جهت دانلود کلیک کنید ) ... اجازه دادی که گفتم مادر – بتو و بچه هات هستم نوکر ... آب میشم پای اشک ِ زینب .... ( آقام آقام ابی عبدالله حسین) ..... کد های آهنگ پیشواز مداحی · حُـلمـا(مدح و مرثیه ); : هیئتهای رفسنجان+دوستانم: هیئت اباعبدالله(علیه السلام) · هیئت مهدیه · هیئت بین الحرمین ...

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net
دانلود آهنگ مهران مدیری بنام زعفرانی – تیتراژ پایانی .... دانلود مداحی فاطمیه 1394 « شب است و دامن صحرا و اشک دیده من، گلوی بسته و فریاد .... غلام ابی عبداللهه» با نوای «روح الله بهمنی» [سینه زنی، شهادت حضرت زهرا(س)] (4:26) ..... مرا همراه دادی، یک بار دیگر مستجابم کردی آقا» با نوای «محمدرضا طاهری» [روضه، شهادت حضرت زهرا(س)] (26: 11).

پاتوق بچه شیعه ها

shia-patogh.blogfa.com
دانلود آهنگ آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو به مناسبت روز سیزده آبان ... Tag's: محمدعلیزاده ,کلیپ دلنشین ,اصلا تو خیلی فرق دار با همه ,اجازه دادی به تو .... مرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب «کنوز النجاح» نقل می کند: ابوالحسن محمد بن احمد بن ابی اللیث از ترس ..... مزه ی اشک · آمادگی برای خدمت به مهدی (عج) · ازدواج · فقاهت · یه جین سیب گلاب

و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

www.niloofare-abi70.blogfa.com
از دیدن اشک هایشان دردناک تر است! +نوشته شده در ..... دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس کشیدن ! ..... میتونم با یه سلام گرمه تو تا ابد زندگیمو آبی کنم ... میتونم با تو به هرجا برسم تو خواب اسمت رو فریاد بزنم ..... با نگاهت دادی فریبم

بادلم همراه باش - سایه های زندگی من

sayehaye-zendegi-man.persianblog.ir
اگر دیدی کسی اصلا اشک به چشماش نمیاد بدون خیلی تو داره. ... اگر دیدی کسی خیلی فیلم نیگاه میکنه بدون ازنظر عاطفی کمبودداره،اگر دیدی کسی زیاد آهنگ گوش میکنه ... وبه زمان اجازه گذشتنی سلانه تر را بدهید. .... به تمامی آن چه دادی. ..... چرخ زنان برخاسته به آسمان این آن نوع توفان شنی است که تو به تجسمش نیاز ..... به جای آبی آسمان…

موسیقی - رویای ما ... - پرشین بلاگ

homankarimimanesh.persianblog.ir
Download ... تو به من زندگی دادی زندگی دادی زندگی دادی. ادم وقتی که معروفه هزار ... بگیر میخواییم دور هم باشیم / پس با آهنگ خود من پاشین. دم درم که ... نه تقصیر از منه که بهش اجازه دادم .... کجــای بــازی چشــماتـو به دســـت اشــک بخـشیدی .... ابی و شادمهر.

مسافر غریب

mosaferegharib101.blogfa.com
آنجا که غروب خورشید بر امواج آبی آب، دلتنگی هایم را چندین برابر میکند، آنجا که ... تو به فکر هم زبونی/ من تموم بیقراری، تو تموم مهربونی* تو به اشک اجازه دادی، توی ...

آذر ???? - بهترین اشعار برای تو که نیستی

ghambarak.blogfa.com
شب یلداست شب از تو به دلگیریهاست. شب دیوانگی ... که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد. پیر دردی ... اشک خونین بنمودم به طبیبان گفتند. درد عشق .... زمستی شراب و ساقی خبر دادی. شدم باده .... هرگز آبی ندیده ام. .... به خود اجازه ندادم ضعیف، بار بیایم ...... لینک دانلود موسیقی وبلاگ لینک دانلود موسیقی اصلی زندگینامه امیر حسین سام.

ماه محرم الحرام - اشعار و نوحه های سینه زنی برادر امیر عباسی+ دانلود ...

www.aviny.com
اشک غم و ماتم چکیده از دیده یک قد خمیده. گوید به ناله ... ای بر نبی نور دو عین بده اجازه یا حسین. تا در رهت ای ..... ای بهشت اهل ولا کربلای تو به قربان آن حرم با صفای تو.

اشعار و سبک های ویژه شهادت امام حسین و ماه محرم - Aviny.com

www.aviny.com
دلها همه بی تاب تو به فدای اصحاب تو. گویم به سوز و ... امشب روان اشک از دو عین زینب بُود نزد حسین. امّا وای از فردا .... ای نفسِ مطمئنه جون دادی با کام تشنه بین یک گودال.

بانوی بقیع .سبک و شعر

banooye-baghie.blogfa.com
سینه زدن و دادی یادم اسم حسین ... روزی اشک سینه زن به دستای رقیه است نمیخام از ... ابی عبدالله یا حسین. شعرو سبک:احسان بمانی. دانلود. [ ??/??/?? ] [ ] [ نوکر ]. [ 2 نظر ]  ...

دانلود آهنگ جدید یاس بنام بد شدم

pop-music.ir
12 مارس 2015 ... دانلود آهنگ جدید یاس بنام بد شدم با بالاترین کیفیت + متن آهنگ - آهنگ بد شدم از یاس برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … ... اجازه بدم که همه از روم ردشن. یا بشم یه نامرد که با طبیعت ... تو به من، من به اون اون به اون. مگه خودم خیر ... این همه تو عشق دادی اونم پاداشت .... Reza -Blue Boy می‌گه: ...... اشک آدمو در میاره… ممنون.

اولین مصاحبه رسمی با آرمین 2afm خواننده زیر زمینی - دانلود آهنگ جدید

pop-music.ir
31 مه 2014 ... اما نمی‌شود من که تا کنون ?? کار در شبکه‌های آن‌ور آبی داشته‌ام، بیایم و به ... یکی از همکاران رپ‌خوان تو به خاطر مجوز برای مدتی هیچ آهنگی نخواند و بعد توانست مجوز بگیرد. .... شما ببینید عکس من اجازه منتشر‌ شدن ندارد‌، اجازه درس خواندن نداشتم. .... اشک شوق… ..... خیلی عالی و منطقی جواب دادی خدای ایل دارررررررررررررررررری.

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی نگران منی

faslemusic.com
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مرتضی پاشایی به نام نگران منی با لینک مستقیم. ... تو به جای منم پر غصه شدی*********نذار خسته بشم نگو خسته شدی ..... پخش تیتراز ماه عسل ناخدا گاه اشک میریزم ینی دهها بار با این اهنگ نگران منی اشک منو در اوردی تو بینظیری ..... عوض میکنی زندگیمو ، تویادم دادی زندگیمو ،نگو آب از سر من گذشته

پـــــسر فــــروردیــنــــــ

pesare-farvardin.blogfa.com
+- کد آهنگ وب رو خودم ساختم -+ ... مـن خــدا نیستــم کــه بگــم صـد بــار اگــر توبــه شکستــی بــاز آیـــــ. ... عجیب واسه هرزگیت بازم اجازه میخوای ..... یـه کـاری دسـت من دادی کهـــ مـن هـم تـازهــ فهمیـدمـــــ ..... دلتنگیها و اشک چشمامو تو دیدی .... بی آلایش همچون ابی اسمان ? · ? ???? عـ ــاشقتم خـ ـــــدا ???? ? · ? ____ ?دل من _____ - مینـــا  ...

نوستالژیک ترین موزیک ها – نوستالژیک تی وی | تماشای آنلاین+دانلود ...

nostalgiktv.in
12 مه 2013 ... قطعه فوق العاده سلام ، کاری از مرحوم حسن کسایی(آهنگ صبح ها از رادیو) **** ... موزیک میانی فیلم توبه ی نصوح (????) حسام الدین سراج، بسیار زیبا، برای .... من از اون آسمون آبی میخوام ، بسیار زیبا و قدیمی از سیمین غانم *** ..... اشکم در آوردی ! ..... این اجازه را میده که مورد دلخواه و علاقشون را به راحتی و بی دردسر دانلود کنند .

رهایی از خود ارضایی - بهترین هدیه به همسر - blogfa.com

nobatearamesh.blogfa.com
Download. لینک های ... 7- آبی که هنگام خواندن مطالب مهیج و یا دیدن تصاویر محرک از انسان خارج می شود چه حکمی دارد ؟ .... اگر پشیمانى بر گناه، توبه محسوب شود پس به عزتت سوگند که براستى من از پشیمانانم . ..... ضمنا به گوشهایتان نیز اجازه ندهید هر صدایی را بشنود . ..... چرا دیگه اسم و آدرس دادی ؟ ... اشک در چشمان هر دوی ما حلقه زده بود.

شعر و دنیایی که می سازمش - سید مهدی موسوی

just-poem.blogfa.com
خلاصه ی همه ی زندگی ما اشک است. بیا دوباره ..... دانلود دکلمه سفرنامه با صدای سید مهدی موسوی. نگارش در ... دست خود را به دست من دادی. «تیر» و .... زل می زنم با گریه در لیوان آبی که… ... از دست های تو به دُور گردن این مرد ... اجازه هست که عاشق شوم، که روحم را.

اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com
2 دسامبر 2008 ... شاخه های شسته باران خورده پاک اسمان آبی ابر سپید برگهای سبز بید عطر نرگس ... دادی بر بادم با یادت شادم ... این آهنگ یادش بخیر ما که راهنمایی بودیم گیر به آهنگهای دلکش داده بودیم! یادمه کیانا .... تو به من سنگ زدی من نه رمیدم، نه گسستم” ... هر لحظه در برابر من اشک ریختی ..... به خودت اجازه ندهی که حداقل یک بار در تمام ...

دلشکسته ای از دیار لرستان

shahram-k.blogfa.com
دانلود دکلمه احساساتی " دلتنگی های آخر " با صدای هنرمند ... نه درجاده انتظار چشمانم مسافری دیده می شود و نه چک چک اشک از چشمان خسته و ... را در عمق چشمانم دریابی که امواج آبی رنگ عشق چگونه به چشمان خسته ام تیره و تار به چشم می آید. ... که چرا و به باور کدامین حقیقت تلخ اجازه فراموشی مرا به خود دادی و مرا با همه دلبستگی هایم تنها گذاشتی ؟

سید مهدی موسوی - شعر و غزل امروز

asru.blogfa.com
«تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی». خام بودم که مرا ..... تمام شعر من و اشک های مختصرم. تمام آنچه ‌که ..... دست خود را به دست من دادی ... رفتم از دست های تو به عروج .... که مثل من، ته ِ آهنگ ِ «راک» گریه کنی! .... اجازه هست کـه اسم ترا صدا بزنم(سید مهدی موسوی).

دانلود آلبوم مهدی یراحی - مثل مجسمه | به موزیک

behmusic.net
دانلود آلبوم جدید مهدی یراحی به نام مثل مجسمه آهنگ سازان: امیرعلی بهادری، آرش فتحی، ... و هیچ کس اجازه ندارد که این سایت را هک نماید چون نمی توانند. ..... حسین هروقت تو به آدمیت رسیدی بقیه بعد تو میرسن .... بابا ملت ما عقب مونده ان کجای این یراحی خدای احساسه اخه بدبختا خدای احسای فقط ابی و معین و شادمهر و ..... تجزیه موزیک اشک بارون:

Welcome to Festival of Arts' فستیوال هنر Gallery of THE IRANIAN ...

festivalofarts.com
و اولین آهنگ عباس قادری آهنگی بود به اسم ” چیزی که عوض داره گله نداره” که بعد از ... زیادی از آهنگ های قدیمی عباس قادری بدون اجازه ، توسط برخی از خوانندگان قدیمی و جدید .... به زیارت رفته بودند توبه کرد ودیگر هیچ وقت نخواند و از عالم هنر کناره گرفت و به ..... او را با صدا و سبک ابی مربوط دانسته‌اند آلبوم ها آلبوم غریبه، ?? آهنگ، سال ????.

مصائب اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش[1] | بلاغ

www.balagh.ir
4 دسامبر 2014 ... وقتی پروردگار عالم اراده فرمود که توبه ی آدم(ع) را قبول نماید، پرده از ... حضرت آدم سؤال کرد: چرا درموقع بردن نام حسین(ع) قلبم شکست و اشکم جاری شد؟ ... در شب عاشورا ، سیدالشهدا(ع) اجازه ی بازگشت داد وچنین فرمود : ... شه زبان خود نهادش در دهان از یم عشق بزد آبی به جان. گفت هان! آهنگ رفتن سازکن بار دیگر کارزار آغاز کن.

شعر کافه شعر [آرشیو] - صفحه 2 - سایت علمی دانشجویان ایران

www.daneshju.ir
1 جولای 2010 ... تو به این خوبی و ، من با نفس خسته ء خود ... قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم ..... چیست در بازی آن ابر سپید، روی این آبی آرام بلند ..... اگر به خودت اجازه ندهی ... آهنگ دلنواز موج را بر صخره ها . .... آن گل یاس سپیدی که به دستم دادی

مجموعه جملات عاشقانه زیبا - جملات عاشقانه

www.kolbe-eshghe-man.blogfa.com
اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثلباران ... عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر .... من شکستم آری تو شکستم دادی باده رنگ و ریا را تو به دستم دادی من غریبم آری ..... نمیدانم تو از کجا وارد دنیای آبی قلبم شدی آمدی تا به من بگویی که عشق در ...

بهانه های من

www.bahanehayeman.blogfa.com
میتوانی تو به لبخندی این فاصله را برداری! .... و دلتنگی من با ریخته شدن اشک از چشام داد زد که هنوز هست. ... دارم مینویسم و آهنگ های همیشه زیبای هایده رو گوش میکنم. .... آن چشمهای آبی دریایی ات هنوز .... دستمو گرفتی و اجازه دادی دوباره متولد بشم. .... اینجا بجز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست(فاطمه) · نرم افزار آندروید · دانلود آهنگ · کد آهنگ

ترانه - قبلنا یه اسمی داشتیم!!

daneshjooye86i.persianblog.ir
http://vatandownload.com/2010/07/fasele-lohrasbi-mp3-download-free.php. (این سریال رو ... این آهنگی که براتون میذارم، دیریست شب و روز و لحظه لحظه ی منو تسخیر کرده... امیدوارم شما .... فرداش آوردی پس دادی. بگو برات .... یه دریا اشک حسرت ... با اجازه از صبا خانوم نازنین! ... صدای تو به وجد نمی آید .... من و کویر برهوت نه آبی و نه واهه ای

پلکان واژه ها

nafahatenafas.blogfa.com
این بلاگفای مسخره اجازه نداد آدرس جدید وبلاگ رو بذارم. .... ای هستی که در آن عشق حرف بی ربطی ست/ اشک های مرا بزن به حساب، به حساب سپرده جاری/ دست هایم .... ی این شعر ، یک نسخه را تو به خانه می بری و تنها تو میفهمی چند جای این شعر، خط خورده است! ... ترس دارم جوابت این باشد : / خبری از دلی که دادی نیست/ نه تو را سهم خویش دانستم/ نه  ...

تاسوعا - حضرت عباس ع - هبی - مشق هیئت-بانک اشعار مذ

mashgheheyat.blogfa.com
تعادل تو به هم ریخت از عمود که من .... من و اشک و علمداری که دیگر بر نمی خیزد .... بی نقاب ای جلو? حسن خدا دادی نجنگ ..... شتابان، که عمو جان چه شود جرعه ی آبی برسانی به لب سوختگان، کز عطش آتش بگرفته گلوی ما. ..... تو تا اجازه ندادی به محضرت ننشستم .... ورود به مدینه · ازدواج حضرت علی ع و حضرت زهرا س · دانلود ها · نوحه های دهه اول محرم.

عشق - بوسه شیطنت آمیز

yourlove.persianblog.ir
حرامت باشد لحظه ا? که مرا به گناه عادت داد? و رفت?. رایگان ... به سلامت! من خدا نیستم بگویم صد بار اگه توبه شکستی باز آی . ..... از هم?ن تر?بون م?خوام به مد?ر مسئول دهکده آب? پارس س?م و خسته نباش?د? عرض کنم و بگم : ... اشک در چشمانشان حلقه میزند همچنان با لبخندی روی لب میگویند ..... میگه دانلود نکن حجمم کم میشه ! .... خدا اجازه میدهد، کمی به جای من خدا خدا کنی؟

همه هستی من پسرم امیررضا و یارسفرکرده ام محمد

amirreza-011.persianblog.ir
دو سال گذشت از روزی که بابا تنهامون گذاشت ولی حالا خدا رو شکر من و تو به این زندگی ... دلت آبی تر از دریا عزیزم .... بعد از ماه رمضون که روزه گرفتن و گرمای هوا اجازه ی هیچ کاری به آدم نمیداد بعد ماه .... تو گفتی و توی دل من آشوبی به پا شد و خودمو زدم به خوابیدن تا تو اشک تو چشامو نبینی . ...... تو رو دوســـــــــت دارم چون عاشقی رو یادم دادی .

غزل معاصر - باران یعنی تو بر می گردی... - blogfa.com

rain135.blogfa.com
ابر، بارانی ست از اشک چو بارانم بپرس. تخته ی دل در ... عشق را مثل عصا زیر بغل جا دادی. به گمانم ... هر یک شبیه آن یکی آبی، بنفش سرخ .... سکوت می کنم آهنگ جنگ نزدیک است ..... دیگر دلم پس از تو به دریا نمی زند ... طبیعت از تو بدون اجازه سرقت کرد.

الها - مشــــق های آدم شدن

lamsedel.persianblog.ir
می دونم نمره هامو تو دادی. من نگرفتم. توجه های عجیب رو تو دادی ... اما بهم اجازه دادی از قدرت بی نهایتت طلب کنم. عجزمو بگم. تو خدایی کنی .... دوست دارد توبه کنندگان را، باز ناراحتی؟ ..... اشک اشک اشک چطور شکرت بگویم؟ پاوبلاگی: نمی دانم چند نفر در این میان برایم واسطه شدند...! می دانم .... عبدالله بن ابی بکر ... ابزار وبلاگ|دانلود آهنگ جدید ...

دلنوشته های من

rafiyaqubi.blogfa.com
یکبار خواب دیدن تو به تمام عمر می ارزد ، پس نگو. نگو که رویای دور .... می نویسم دفتری با اشک و آه , در شبی تاریک و غمگین. و سیاه , می نویسم ..... نمی شکنی اجازه هست خیال کنم بازم میای می بینمت بااون چشمای. مهربون دوباره ... ای آبی ترین صبح ، تو از تبار بهاری و من از قبله پاییز . زیر این حجم ... شاید این و بهم دادی که همیشه با من باشه.

الصدّیقة الطاهرة فاطمة الزهرا سلام الله علیها - .::شعر آیینی::.

zaytoun.persianblog.ir
ای خوش آن نغمه که آهنگ جهان آرا بود خیز، سربند ... شکوه رخت نو ات را به سائلی دادی بهشت هستی و ... چقدر اشک بر این بی پناه میریزی ... بی اذن فاطمه کسی اصلاً اجازه داشت؟ .... شبیه شعب ابی طالب از خدا پر بود ... ببین که قبله نشسته برای تو به سجود .

هفته دوم مهر ???? - با اجازه ی خدا

ba-ejazekhoda.blogfa.com
5 ا کتبر 2015 ... از طرف دوستان با اجازه ی خدا. نوشته شده ... زبانم لال شده ، اشک در چشمخانه خشکیده .... قول دادی درست قبل غدیر .... clock blue X'mas ... دانلود آهنگ جدید.

راز چشمه حرم حضرت ابوالفضل + تصاویر | هراز نیوز

haraznews.com
هرچی دارم از حضرت دارم هر وقت هسم ابوالفضل میاد اشک چشمم جاری میشه .... آقا سلام من شرمنده و رو سیاهم به درگاهت تو را به جگر سوخته زینب مرا طلب کن تا به درگاهت توبه کنم ..... درقیامت دلمون میخواد آقات رو زیارت کنیم آخه میگن اول شماباید اجازه بدیدبعدپس آقابطلب واجازه زیارت .... السلام علیک یا اباعبدالله وعلی اخیک ابی الفضل العباس.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
milad delnavaz